Kinderen, ze zijn fantastisch. Maar ook fantastisch vermoeiend. Met die eerlijke boodschap komt Mutant in hun nieuwste positioneringscampagne voor family retailer Bristol.
“Bristol focust zich op jonge gezinnen. Mensen die balanceren tussen carrière, privé en een sociaal leven,” vertelt Jonas Marysse, art director bij Mutant. “In veel campagnes van andere ‘family brands’ wordt vaak een onrealistisch en utopisch beeld geschetst van het familieleven. Met deze nieuwe campagne willen we de struggles net omarmen, Bristol is er voor echte mensen.”
De ganse campagne, zowel op televisie als radio, wordt ondersteund door een reeks stevige sing-a-longs. “Een bewuste keuze,” zegt Marysses teammaat Ruben Van Maldeghem. “In dit soort nummers wordt vaak een utopische versie van het leven bezongen maar wij kiezen er net voor om het te hebben over ondergekotste kleren en kinderen die wel eens als laatste aan de schoolpoort blijven staan.”
De campagne visuals werden zoals gebruikelijk verzorgd door Mutants very own Usman Abdul. De campagne bestaat verder uit online video en social en is te zien en horen sinds 4 april.
Credits
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]