De Warmste Week vernieuwt. Of beter gezegd ‘verjongt’. Want dit jaar zijn het de jongeren die bepalen welke thema’s er op de De Warmste Week-agenda komen. Power to the youth. In de lanceringscampagne laat Mutant dan ook letterlijk de stem van de jeugd horen.
“Nu zorgen voor later.” Dat is de boodschap van de drie jongeren-ambassadeurs Gloria, Kawtar en Stéphan in de nieuwe campagne. De jeugd is het wachten beu en wil de problemen waar zij van wakker liggen nu aanpakken. Zaken als racisme, discriminatie, vrijheid, zijn wie je bent,... kunnen gewoonweg niet langer op de lange baan geschoven worden. En dat vertellen ze op een manier die hun heel eigen is: door op straat te komen met kartonnen bordjes. Zo roepen de jongeren heel Vlaanderen op om nu mee in actie te schieten. Om nu mee te zorgen voor later.
De campagne werd afgetrapt met een teaser en aankondiging om 5 voor 12 op StuBru, Eén en MNM. Daarna volgen een televisiespot, radio, print en bannering. De film werd gemaakt met Hamlet en is een regie van Ralf Demesmaeker. De muziek werd gecomponeerd door de Belgische artieste Tsar B.
Zoals elk jaar kan iedereen meedoen met De Warmste Week door een actie op poten te zetten. Jongeren tussen 16 en 24 jaar kunnen zich via dewarmsteweek.be ook inschrijven om mee het DWW actieteam te versterken.
Credits
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]