MUTANT EN DE WARMSTE WEEK VLAMMEN VERDER 

Crea / News

Het aftellen naar De Warmste Week is nu echt begonnen. Nog nooit eerder werden zoveel acties geregistreerd, en elke dag komen er nog meer bij. Het event vindt dit jaar plaats van 18 tot 24 december in Brugge en staat volledig in het teken van de strijd tegen eenzaamheid.  

In de nieuwste campagnefilm wordt er verder gebouwd op de vorige film van september. De vlammetjes keren terug en maken op een warme en uitnodigende manier hun intrede in Brugge. De film roept iedereen op om af te zakken naar Brugge en samen het verschil te maken. De week voor kerst belooft alvast een moment van hoop en verbondenheid te worden. 

Het ontwerp van de pinnetjes komt zoals andere jaren van Mutant. Die zijn gemaakt uit twee vlammetjes die samenkomen en een mooie vlam worden. Dit concept werd ook vertaald naar sleutelhangers tegen eenzaamheid, die inmiddels volledig uitverkocht is.

Credits: 

Agency: Mutant  

Brand: VRT -  De Warmste Week 

Client: Karel Decorte, Astrid Hillen & Elisabeth Roelandt 

Chief Creative & Strategy: Odin Saillé 

Creative Director: Ruben Van Maldeghem & Jesse Van Gysel 

Creative: Simon Pyson 

Creative: Iris Nuyts 

Client Director: Innie Tran 

Client Manager: Laura Naeyaert 

Producer: Thomas Koltsidas  

Design Director: Frank Schouwaerts 

Production: VRT Creative 

DOP: Fabrice Parent 

Producer: Celine Van Cauwenberghe 

Account Manager Taraneh Ataï Kachoui 

Post-Production Eddy Animation 

Director: Stéphane Berla  

Line Producer Sanjay Tamil 

CG Supervisor Romain Cabanier 

Executive Producer Julie Paturle 

Song: Don’t Stop Believin’ - Cover by Portland