Mutant en Eastpak trekken naar School of Life

Crea / News

EastpakOm de 'back to school'-collectie van Eastpak te lanceren plaatste Mutant het historisch rebelse merk aan de andere kant van een formele opleiding. Welkom op de School of Life!Eastpak Odin Saillé, creatief directeur bij Mutant: "Eastpak-rugzakken worden in alle facetten van het tienerleven gebruikt. Ze dragen hun boeken overdag, maar ook hun sigaretten 's nachts. Om de nieuwe collectie van het merk te lanceren kozen we dus voor het tegenovergestelde van een formele opleiding en keken we naar de momenten waarop het leven ons waardevolle lessen leert." Eastpak De campagne bestaat uit meerdere beelden en video's die in de winkel gebruikt zullen worden, zowel print als OOH-reclame, op digitale en sociale media in de hele EMEA-markt van Eastpak. Deze campagne is het tweede project van Eastpak en Mutant. Hun vorige campagne heette 'Never a Tourist' en lanceerde de nieuwe reiscollectie van het merk.

Credits
Client: Olivier Van Veen, Lieselot Velter & Bryony Collingwood
Creative Director: Odin Saillé
Creative team: Auke Moonen & Alex Noten
Client manager: Kirsten Vanderbeke
Producers: Anneke Pauwels & Patrick Schepers
Photographer: Stig De Block
DOP: Brandon Blight
Photo editor: The Living Room
Design & layout: Auke Moonen & Alex Noten
DTP: Christophe Caron
Film & music editor: Joris WillemsEastpak