Om de 'back to school'-collectie van Eastpak te lanceren plaatste Mutant het historisch rebelse merk aan de andere kant van een formele opleiding. Welkom op de School of Life! Odin Saillé, creatief directeur bij Mutant: "Eastpak-rugzakken worden in alle facetten van het tienerleven gebruikt. Ze dragen hun boeken overdag, maar ook hun sigaretten 's nachts. Om de nieuwe collectie van het merk te lanceren kozen we dus voor het tegenovergestelde van een formele opleiding en keken we naar de momenten waarop het leven ons waardevolle lessen leert." De campagne bestaat uit meerdere beelden en video's die in de winkel gebruikt zullen worden, zowel print als OOH-reclame, op digitale en sociale media in de hele EMEA-markt van Eastpak. Deze campagne is het tweede project van Eastpak en Mutant. Hun vorige campagne heette 'Never a Tourist' en lanceerde de nieuwe reiscollectie van het merk.
Credits
Client: Olivier Van Veen, Lieselot Velter & Bryony Collingwood
Creative Director: Odin Saillé
Creative team: Auke Moonen & Alex Noten
Client manager: Kirsten Vanderbeke
Producers: Anneke Pauwels & Patrick Schepers
Photographer: Stig De Block
DOP: Brandon Blight
Photo editor: The Living Room
Design & layout: Auke Moonen & Alex Noten
DTP: Christophe Caron
Film & music editor: Joris Willems
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]