Wie vandaag op restaurant gaat, moet minstens anderhalve meter van de volgende tafel zitten. Is dat niet mogelijk, dan wordt er plexiglas gebruikt om de bezoekers van elkaar te scheiden. Mutant en Eén zagen daarin de uitgelezen kans om reclame te maken voor het tweede seizoen van First Dates.
“We hebben in verschillende restaurants plexiglas schermen geplaatst die lijken op televisietoestellen,” leggen ze bij het bureau uit. “Die nodigen de bezoekers van het uit om zich in te schrijven voor het tweede seizoen van First Dates.”
Credits
Client info: Dorien Claes & Evelien Versyck for Eén
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Johan Van Oeckel
Creative: Olaf Meuleman
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Loes Daemen
Photographer: Sofie Silbermann
Photography Assistant: Guillaume Van Laeth
Screen production: Arf & Yes
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]