Zondag ging het nieuwe seizoen van De Mol van start. En zoals elk jaar draait het eigenlijk maar om één ding voor alle kandidaten, behalve De Mol zelf: zoveel mogelijk geld in de pot krijgen. En laat dat nu net de specialiteit zijn van Keytrade Bank, want bij de online bank krijg je bij elke transactie 5 cent.
De bedenkers van De Mol maken hun proeven elk jaar gekker, absurder en moeilijker. Het contrast met Keytrade Bank kan niet groter zijn, waar je gewoon je rekening moet gebruiken om geld in de pot te krijgen. Daarom bedacht Mutant zelf absurde opdrachten om dat contrast extra in de verf te zetten.
De video’s worden getoond voor, tijdens en na De Mol op televisie en op de streamingdienst GoPlay.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]