Zondag ging het nieuwe seizoen van De Mol van start. En zoals elk jaar draait het eigenlijk maar om één ding voor alle kandidaten, behalve De Mol zelf: zoveel mogelijk geld in de pot krijgen. En laat dat nu net de specialiteit zijn van Keytrade Bank, want bij de online bank krijg je bij elke transactie 5 cent.
De bedenkers van De Mol maken hun proeven elk jaar gekker, absurder en moeilijker. Het contrast met Keytrade Bank kan niet groter zijn, waar je gewoon je rekening moet gebruiken om geld in de pot te krijgen. Daarom bedacht Mutant zelf absurde opdrachten om dat contrast extra in de verf te zetten.
De video’s worden getoond voor, tijdens en na De Mol op televisie en op de streamingdienst GoPlay.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]