Het koersseizoen is volop bezig. We hebben nog maar net Gent-Wevelgem, Dwars Door en de Ronde van Vlaanderen gehad en kunnen deze week nog uitkijken naar de Scheldeprijs en de Brabantse Pijl. Helaas is de coronacrisis ook nog volop bezig. Daarom wil Sporza samen met Flanders Classics net zoals vorig jaar wielerliefhebbers afraden om live te komen kijken. En dat doen ze met een campagne. Een campagne die niet wil afschrikken, maar wel de voordelen van thuis kijken in de verf zet. Er zijn namelijk enorm veel positieve punten in de koers thuis volgen. Thuis zie je meer, krijg je achtergrondinformatie en volg je op de voet. Koers zonder fans heeft nog meer voordelen. Vraag dat maar aan Bas Waaijer, die verantwoordelijk was voor de val van Sagan, Van Avermaet en Naesen in de Ronde Van Vlaanderen in 2017.
Dus afstand houden is meer dan alleen het virus vermijden.
De campagne werd verzorgd door Mutant en bestaat uit print, TV en social video.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]