Het koersseizoen is volop bezig. We hebben nog maar net Gent-Wevelgem, Dwars Door en de Ronde van Vlaanderen gehad en kunnen deze week nog uitkijken naar de Scheldeprijs en de Brabantse Pijl. Helaas is de coronacrisis ook nog volop bezig. Daarom wil Sporza samen met Flanders Classics net zoals vorig jaar wielerliefhebbers afraden om live te komen kijken. En dat doen ze met een campagne. Een campagne die niet wil afschrikken, maar wel de voordelen van thuis kijken in de verf zet. Er zijn namelijk enorm veel positieve punten in de koers thuis volgen. Thuis zie je meer, krijg je achtergrondinformatie en volg je op de voet. Koers zonder fans heeft nog meer voordelen. Vraag dat maar aan Bas Waaijer, die verantwoordelijk was voor de val van Sagan, Van Avermaet en Naesen in de Ronde Van Vlaanderen in 2017.
Dus afstand houden is meer dan alleen het virus vermijden.
De campagne werd verzorgd door Mutant en bestaat uit print, TV en social video.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]