Mutant en StuBru raken je met muziek

Crea / News

De Warmste Week ziet er, net zoals alles, dit jaar anders uit. In plaats van geld in te zamelen, wordt er gefocust op initiatieven om elkaar te helpen. Omdat 2020 voor iedereen een lastig jaar was, kan je nu via StuBru iemand bedanken die voor jou het verschil heeft gemaakt. En dat met een nummer, een Beat of Love.

Geen groots event, maar alles zal wel worden uitgezonden vanuit gaststad Leuven. Lokale heldin Selah Sue maakte voor deze campagne alvast een cover van het gelijknamige nummer Beats of Love. Dit nummer is ook te horen in de campagnespot. In beeld zien we een groot pluizig wezen die symbool staat voor een plaat waarmee het ene personage het andere weet te raken. Dit wezen, de Beast Of love, legt de afstand tussen twee vriendinnen in Leuven af en eindigt in een warme knuffel. Iets waar we allemaal naar verlangen in deze tijden. “We zochten naar een manier om het systeem van ‘een plaat aanvragen’ uit te leggen aan mensen zonder in de clichés te belanden. Doordat onze Beast of Love een metafoor is voor een nummer, is het voor iedereen duidelijk wat ze moeten doen na het zien van de TVC én raakt het toch een emotionele snaar,” zegt Innie Tran, client manager bij Mutant.

De campagne wordt gecommuniceerd via een 45” TVC, print en outdoor. Daarnaast worden er op verschillende plaatsen in Leuven op ramen verwezen naar nummers die kunnen dienen als Beats of Love.Ten slotte wordt er in de stad vanaf 18/12 nog een lichtmonument geplaatst. Dit dus allemaal ter ere van De Warmste Week...