De afgelopen jaren hebben retailgiganten als ASOS en H&M van metalbands modeartikelen gemaakt door hun bandoverhemden te populariseren. Mutant gebruikte dit als uitgangspunt voor de campagne van dit jaar voor De Zwaarste Lijst, het jaarlijkse metalprogramma van Studio Brussel. De campagne gaat maandag 6 april live en is te zien op TV, sociale media, digitale displays en print.
De Zwaarste Lijst, Paaszondag 12 april, live op Studio Brussel.
https://www.youtube.com/watch?v=sY4dampL_Io&feature=youtu.be
Credits
Client: Jan Van Biesen, Brecht Vaes & Elisabeth Roelandt
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Olaf Meuleman
Creative: Johan Van Oeckel
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Sophie M'Sallem
Designer/DTP: Steven De Vlieger
Film Editor: Bert Bocanete
Media: Witse Van Rillaer
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]