Mutant en Studio Brussel luisteren naar T-shirts

De afgelopen jaren hebben retailgiganten als ASOS en H&M van metalbands modeartikelen gemaakt door hun bandoverhemden te populariseren. Mutant gebruikte dit als uitgangspunt voor de campagne van dit jaar voor De Zwaarste Lijst, het jaarlijkse metalprogramma van Studio Brussel. De campagne gaat maandag 6 april live en is te zien op TV, sociale media, digitale displays en print.
De Zwaarste Lijst, Paaszondag 12 april, live op Studio Brussel.
https://www.youtube.com/watch?v=sY4dampL_Io&feature=youtu.be
Credits
Client: Jan Van Biesen, Brecht Vaes & Elisabeth Roelandt
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Olaf Meuleman
Creative: Johan Van Oeckel
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Sophie M'Sallem
Designer/DTP: Steven De Vlieger
Film Editor: Bert Bocanete
Media: Witse Van Rillaer
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]