Mutant en Studio Brussel luisteren naar T-shirts

De afgelopen jaren hebben retailgiganten als ASOS en H&M van metalbands modeartikelen gemaakt door hun bandoverhemden te populariseren. Mutant gebruikte dit als uitgangspunt voor de campagne van dit jaar voor De Zwaarste Lijst, het jaarlijkse metalprogramma van Studio Brussel. De campagne gaat maandag 6 april live en is te zien op TV, sociale media, digitale displays en print.
De Zwaarste Lijst, Paaszondag 12 april, live op Studio Brussel.
https://www.youtube.com/watch?v=sY4dampL_Io&feature=youtu.be
Credits
Client: Jan Van Biesen, Brecht Vaes & Elisabeth Roelandt
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Olaf Meuleman
Creative: Johan Van Oeckel
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Sophie M'Sallem
Designer/DTP: Steven De Vlieger
Film Editor: Bert Bocanete
Media: Witse Van Rillaer
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]