Hoewel mensen steeds ecologischer consumer en leven, blijft energiezuinig wonen voor velen een struikelblok. Vragen over betaalbaarheid, haalbaarheid en of het überhaupt iets oplevert, komen vaak boven water. Terwijl je met relatief kleine aanpassingen aan je woning, al snel een groot verschil ziet aan je energiefactuur. Om de Oostendenaar energiezuiniger te doen leven, doen Mutant en Energiehuis Oostende een beroep op een kleine Noordzeebewoner.
“De heremietkreeft is een klein diertje dat terwijl het groeit, steeds op zoek gaat naar een grotere huisje. Net zoals de vele Oostendenaars eigenlijk. In plaats van hun huis aan te pakken blijven ze constant verhuizen. Maar dat is niet meer van deze tijd. In plaats van te veranderen van huis, zouden we onze huizen beter energiezuiniger maken,” zegt Simon Pyson, creative bij Mutant. De kreeft wordt de komende jaren het gezicht van de campagnes van Energiehuis Oostende. Zo hoopt zelfs de kleinste Oostendenaar een groot verschil maken in dé Stad aan Zee.
Credits
Agency: Mutant
Brand: Energiehuis Oostende
Client: Bart Van Oostkamp, Annick Vercruyce, Shakira Asselberg
Creative director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Design director: Frank Schouwaerts
Designer: Jan S’Heeren
Creative: Simon Pyson
Creative: Iris Nuyts
Client director: Innie Tran
Client director: Tuyen Pham
Client manager: Lina Mertens
Character design: King Coma
3D animation: King Coma
Sound: Studio Helsinki
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]