Mutant verwelkomt BPC

Budgets / News

paralympics arisa-chattasa-565809-unsplashHet BPC (Belgian Paralympic Committee) heeft Mutant gekozen als nieuw creatief bureau, met Roses Are Blue als productiepartner. De eerste samenwerking van het trio zal een nationale campagne zijn om het team dat België zal vertegenwoordigen tijdens de Paralympische Spelen van 2020 in Tokio voor te stellen. Odin Saillé, creatief directeur van Mutant: "We zijn erg blij dat BPC heeft besloten om met ons in zee te gaan. Ons voorstel was creatief en tactisch 'ongewoon', dat toont aan dat hun organisatie bereid en in staat is om anders naar dingen te kijken dan in het verleden."
Mutant pitchte voor BPC samen met een creatief productiebureau, Roses Are Blue. Mathias Coppens, creatief directeur van Roses Are Blue: "Sport is puur entertainment. En om het potentieel van dit team optimaal te benutten, moesten we verder kijken dan de campagne zelf. We hebben de krachten gebundeld met Mutant om hun conceptuele kracht te combineren met onze entertainmentkennis."
De eerste campagne zal begin 2020 live gaan en zal verschillende Belgische Paralympians bevatten. Guillaume Gobert, Marketing & Media Manager van BPC: "Als organisatie is het onze plicht om de inspirerende en educatieve impact van onze atleten te versterken. Wij zijn ervan overtuigd dat de campagne van Mutant de nodige impact zal hebben in zowel sport- als sociale kringen. Hun onconventionele campagnetactiek heeft ons ervan bewust gemaakt dat we veel meer hebben om mee te werken dan we aanvankelijk dachten."