Voor Eastpak bedacht Mutant een campagne die duidelijk maakt dat de bezitter van een Eastpak geen toerist wil zijn. We houden allemaal van reizen, maar niemand houdt ervan om als toerist te worden bestempeld. Voor de reiscollecties SS19 en Fall19 van Eastpak bedacht Mutant daarom de campagne 'Never A Tourist'.In de hoofdrol: jonge reizigers en hun Eastpak-reisbenodigdheden, die letterlijk opgaan in de bestemming. Odin Saillé van Mutant: "Je kunt jezelf opsluiten in een all-in resort of je kunt je onderdompelen in de lokale cultuur en iets echt en opwindends beleven. Voor Eastpak kozen we voor het laatste en vonden we een manier om dat uit te drukken in print en film."
De campagnebeelden en video's worden gebruikt in alle Scandinavische landen, België, Nederland, Duitsland, Spanje, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Saoedi-Arabië en Zuid-Korea op digitale en sociale media, in tijdschriften, OOH, luchthavens en in winkels. Lieselot Velter, Trade Marketing Manager bij Eastpak: "Reizen is een groot deel van het leven van onze consumenten. De bedoeling van deze campagne was dat de kijker zichzelf direct in de omgeving projecteert. Het is een visuele vertaling van het zich thuis voelen, zelfs als je dat niet bent.
Credits
Client: Eastpak - Lieselot Velter & Femke Brouns
Agency: Mutant
Creative Director: Odin Saillé
Creative Producer: Tom Willems
Client Manager: Kirsten Vanderbeke
Photographer: Kurt Stallaert
Production: Pavleye
Styling: Kina Vandevelde
Photo Editing: The Living Room
Film Editing: Joris Willems
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]