myShopi en De Vloer gaan nationaal

Wat als je plots een getekende versie van jezelf uit smartphone ziet kruipen? En wat als die jou vertelt dat ook je klantenkaarten perfect in die smartphone passen? In de nieuwe nationale mediacampagne van myShopi door reclamebureau De Vloer ontdek je hoe eenvoudig je je klantenkaarten digitaal kan bewaren in de myShopi app. De campagne is sinds gisteren te zien zijn op televisie, media websites, YouTube, print en op placemats in diverse horecazaken.
Met meer dan 750.000 downloads van de app is het digitale platform myShopi het nummer 1 promotie en shopping platform op de Belgische markt. Met deze campagne mikt BD myShopi op een verdere groei van dit platform.
https://vimeo.com/165935511
Credits
CLIENT
BD myShopi
Sophie Docx (Marketing Manager)
AGENCY
Johan Roelandt (creative Director)
Isabelle Siebens (Art Director)
Erin Lesage (Copywriter)
Carole Michels (Account Director)
PRODUCTION
Video: Mojuice
Animation: Volstok
Audio: Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]