De nieuwe campagne van Kapaza is het eerste resultaat van de samenwerking tussen de zoekertjessite en het communicatiebureau Real Cinderella. De campagne loopt voorlopig enkel in het noorden van het land.
Centraal staat de familie Kapaza en dat sluit mooi aan bij de nieuwe, door Real Cinderella ontwikkelde merkstrategie. Voorbij het begrip 'tweedehands' en meer in de richting van een moderne manier om dingen aan te kopen. Voor de familie Kapaza is een object dat wordt gekocht of verkocht op Kapaza geen tweedehandsding, maar... een Kapaza! In deze en volgende spots zal telkens een bepaald facet van de persoonlijkheid van elk lid van de familie aan bod komen.
Hieronder vindt u de eerste radio- en televisiespotjes.
https://www.youtube.com/watch?v=uLfg7z8Rt7s
https://www.youtube.com/watch?v=FtvdxJ-nFDM
Credits :
Client: Kapaza
Contact: Claire Selis
Agency: Real Cinderella
Creative Directors: Stéphane Opdenbosch, Michel Simos
Concept Providers : Olivier Roland, Marc Thomasset
Creation : Valentino Quarta, Jerome Vondegracht
Copy Nl : Frederik Maes
Account Director : Sylvie Vandevelde
Strategic Director : Alain Frisson
Film Production Company : Lovo
Director : Nic & Sune
Radio Production Company : Lovo
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]