Naar de bioscoop zonder film? Ook leuk...
Of je nu een evenement wilt organiseren, je merk op een originele manier neerzetten of klanten een leuk relatiegeschenk aanbieden: bij Kinepolis kun je terecht voor een breed gamma aan oplossingen die veel verder reiken dan cinema alleen. Dát is de kernboodschap die Dallas Antwerp en Kinepolis Business samen trachten te brengen.
"Met Kinepolis Business voeren we een tweesporencampagne," zegt Stijn Gansemans van Dallas. "Aan de ene kant passen we onze inbound marketingtechnieken toe om gekwalificeerde leads naar de website te leiden. Dit doen we door online remarkable content te verspreiden online (via blogs en content offers verbonden aan de website en via LinkedIn en Twitter). Met die leads kunnen de B2B Account Managers van Kinepolis Business aan de slag, ook al omdat we hun aanwezigheid op social media helpen te optimaliseren zodat zij ook zelf die content kunnen helpen schrappen verspreiden en versterken. Sales en marketing gaan dus hand in hand."
Daarnaast werkt Dallas aan de awareness van het merk door creatieve direct mailings, cinemaspots, activaties en een eenduidige restyling van de 'look & feel' en de 'tone of voice'.
https://www.youtube.com/watch?v=ZEDfGCbIMGc