Naar de zon met Corendon en Serviceplan

Serviceplan bedacht een origineel concept voor de Vroegboek-radiocampagne van Corendon, waarmee ze alle Vlamingen targetten die nu willen genieten van mooie vroegboekkortingen.
Corendon is een touroperator, hotelketen én luchtvaartmaatschappij. De idee was om het gevoel te geven van het vertrek op de luchthaven in Zaventem. Er werd gespeeld met het herkenbare geluid en luchthavenstem om iedereen op te roepen om naar Corendon.be te gaan. Verschillende versies werden ontwikkeld die inspelen op de reisverzekering en de diverse bestemmingen (Turkije, Spanje, Egypte, Bulgarije en Griekenland) die Corendon aanbiedt.
De radiocampagne startte op 16 januari en loopt naast de tv, digitale en printcampagne die ingeboekt werd door Mediaplus, het mediabureau van Serviceplan Group.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





