Serviceplan bedacht een origineel concept voor de Vroegboek-radiocampagne van Corendon, waarmee ze alle Vlamingen targetten die nu willen genieten van mooie vroegboekkortingen.
Corendon is een touroperator, hotelketen én luchtvaartmaatschappij. De idee was om het gevoel te geven van het vertrek op de luchthaven in Zaventem. Er werd gespeeld met het herkenbare geluid en luchthavenstem om iedereen op te roepen om naar Corendon.be te gaan. Verschillende versies werden ontwikkeld die inspelen op de reisverzekering en de diverse bestemmingen (Turkije, Spanje, Egypte, Bulgarije en Griekenland) die Corendon aanbiedt.
De radiocampagne startte op 16 januari en loopt naast de tv, digitale en printcampagne die ingeboekt werd door Mediaplus, het mediabureau van Serviceplan Group.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]