Serviceplan bedacht een origineel concept voor de Vroegboek-radiocampagne van Corendon, waarmee ze alle Vlamingen targetten die nu willen genieten van mooie vroegboekkortingen.
Corendon is een touroperator, hotelketen én luchtvaartmaatschappij. De idee was om het gevoel te geven van het vertrek op de luchthaven in Zaventem. Er werd gespeeld met het herkenbare geluid en luchthavenstem om iedereen op te roepen om naar Corendon.be te gaan. Verschillende versies werden ontwikkeld die inspelen op de reisverzekering en de diverse bestemmingen (Turkije, Spanje, Egypte, Bulgarije en Griekenland) die Corendon aanbiedt.
De radiocampagne startte op 16 januari en loopt naast de tv, digitale en printcampagne die ingeboekt werd door Mediaplus, het mediabureau van Serviceplan Group.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]