Serviceplan bedacht een origineel concept voor de Vroegboek-radiocampagne van Corendon, waarmee ze alle Vlamingen targetten die nu willen genieten van mooie vroegboekkortingen.
Corendon is een touroperator, hotelketen én luchtvaartmaatschappij. De idee was om het gevoel te geven van het vertrek op de luchthaven in Zaventem. Er werd gespeeld met het herkenbare geluid en luchthavenstem om iedereen op te roepen om naar Corendon.be te gaan. Verschillende versies werden ontwikkeld die inspelen op de reisverzekering en de diverse bestemmingen (Turkije, Spanje, Egypte, Bulgarije en Griekenland) die Corendon aanbiedt.
De radiocampagne startte op 16 januari en loopt naast de tv, digitale en printcampagne die ingeboekt werd door Mediaplus, het mediabureau van Serviceplan Group.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]