Nadia Haddaoui nieuwe marketingmanager van Lease a Bike België

News / People

Lease a Bike trok Nadia Haddaoui aan als nieuwe marketingmanager. De snel groeiende speler in de Belgische fietsleasing wil zijn naamsbekendheid en marktpositie in ons land verder versterken. Daarvoor rekent het bedrijf op Haddaoui om innovatieve en opvallende marketingstrategieën te ontwikkelen.

Nadia Haddaoui (37) brengt meer dan 12 jaar ervaring in het marketingvak met zich mee. Ze bouwde een sterke expertise uit in onder meer het ontwikkelen van creatieve marketingstrategieën, social branding, webdesign én videocontent. Tot voor kort was ze verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van softwareleverancier Exact in België.

Lease a Bike is sinds drie jaar actief in België en heeft als doel om elk bedrijf en werkende mens op een leasefiets te krijgen. De speler kent hier een sterke groei, geholpen door zijn geautomatiseerde en gebruiksvriendelijke platform dat fietsleasing eenvoudig maakt. Geen papierwerk of kosten voor de werkgever, en tot 40% goedkoper voor werknemers. Zowel kmo’s als grote bedrijven zoals Lloyds Pharma, Van Marcke, Stad Beringen en de Koninklijke Belgische Voetbalbond vertrouwen op Lease a Bike voor de uitwerking van een fietsleaseplan voor hun werknemers. Niet alleen de portemonnee van hun werknemers wint erbij, maar het is ook positief voor hun gezondheid én het milieu. ​ ​

Als het aan Lease a Bike ligt, wordt de leasefiets een vast onderdeel van elk mobiliteitsplan. Als marketingmanager van de onderneming voor België wil Haddaoui bijdragen aan een duurzamere mobiliteit via fietslease. "Ik kijk ernaar uit om de visie van Lease a Bike verder uit te dragen in de Belgische markt. Daarbij wordt gestreefd naar een duurzame mobiliteit en klantgerichte oplossingen," verduidelijkt ze. "Samen zullen wij ons inzetten voor een groenere toekomst, waarin fietsleasing een positieve bijdrage zal leveren aan onze wereld."