Nailed it! Liefde voor Quick uit je nu via een limited edition Quick-nagellak

Crea / News

Je kan er niet naast kijken: opvallende nail art is de laatste tijd een van de meest creatieve trends. En met de lancering van deze nieuwe campagne voor Quick is het tijdperk van de sobere manicures definitief voorbij. Move over, French tips (en fries), want het Belgische merk brengt nu limited edition nagellak uit in het iconische Quick-rood. Met witte Q-stickers maak je het plaatje compleet. 

Gek? Misschien. Maar Quick kan rekenen op een erg enthousiaste community die maar al te graag haar liefde betuigt voor het merk. Nog niet lang geleden kocht iemand bijvoorbeeld het geheime recept van de Giantsaus als NFT. Doordat de oplage van de nagellak beperkt is, krijgen de fans nu opnieuw een exclusief hebbeding aangeboden. Iets om te showcasen in de fysieke wereld én om mee te schitteren op sociale media.  Via Instagram, Snapchat en Facebook worden Quick-fans warm gemaakt voor dit nieuwe Quick-product om te ‘dippen’. Drie extraverte Q-ambassadeurs creëren extra buzz aan beide kanten van de taalgrens. Langs Vlaamse kant zijn dat twee mannen die niet bang zijn om een fashion statement te maken. De liefde voor Quick gaat dus duidelijk niet enkel door de maag. 

De nu al iconische nagellak en de Q-stickers zijn te koop via de webshop van Quick. Limited edition, dus op = op! Snel zijn is de boodschap als je zelf ook een stukje cultureel (v)erfgoed in huis wil halen. 

Credits

Client: Quick 

Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve 

Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles 

Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren

Agency: Happiness Brussels 

CEO & Strategic Director: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Katrien Bottez

Strategic Director: Wesley Roeland, Coppelia de Crane d'Heysselaer

Concept: Isabel Snellen

Content Creation: Jil Dockx

Account Management: Emmanuelle Hoet, Zeno Stevens, Lina Corrigan, Barbara Devaux

Copywriter: Jil Dockx, Luca Diovisalvi, Corentin Deneufbourg, Emmanuelle Hoet, Stéphane Opdenbosch, Britt De Valck

Head of Digital: Joni Allaert

Head of Design: Dries Lauwers

Design: Emilie Wauthelet, Lisa Leloux, Jonathan Kalifat, Antoine Ghuisoland

Head of DTP: Romaine Dhainaut

DTP: Loïc Lenoble, Alexandra Carosielli

Print Producer: Pascal Delfosse