Napoleon Games betrapt ontrouwe supporters
Toegegeven, een gelijkspel en twee keer winst in de oefenmatchen is op papier geen slecht resultaat. Maar met Italië in zicht en het Belgisch spelniveau in het achterhoofd beginnen de fans van de Duivels steeds meer te geloven in een overwinning met pizza dan in eentje met frieten. Tijd voor Napoleon Games en en door TBWA Antwerp!
Op de Nationale Overspelindex van Napoleon Games, een tool die het gokgedrag van de Belgische voetbalsupporter realtime omzet in statistieken werd er gisterenavond immers massaal ingezet op de Squadra Azzura. Momenteel gelooft 54% van de Waalse supporters niet in een Belgische overwinning. En Vlaanderen is het daar voor 39% mee eens. Alles is nog mogelijk, zegt het torenhoge voetbalcliché. Maar er zal toch een positieve kentering nodig zijn in ons rode elftal om hun supporters ietsje minder te doen overlopen. De realtime cijfers van Napoleon Games over het Belgische speelgedrag en andere statistieken staan op pronostiekem.be.
Credits
Brand: Napoleon Games
Campaign Title: Pronostiekem / Pronostic Secret
Single or campaign: Campaign
Media: TVC / Print / Bannering / Social Media / Webplatform
Creative Director: Geert Verdonck
Art Director: Stijn Klaver
Copywriter: Stefan Dias
Account team: Thomas Vande Velde (Account Director)
Strategy: Kristof Janssens
Disruption Live: Rindert Dalstra
Client: Napoleon Games: Pieter De Maerschalck (Marketing Manager)
Production agency:
- RTV Production team: Lore Desmet (Saké) / Lander Engels (Czar)
- Art Buying: Elly Laureys
PR: Pride
Date of first publication/airing: 28/5