Napoleon Games betrapt ontrouwe supporters

Napoleon Games Logo

Crea / News

Pronostiekem_screenshot_NL

Toegegeven, een gelijkspel en twee keer winst in de oefenmatchen is op papier geen slecht resultaat. Maar met Italië in zicht en het Belgisch spelniveau in het achterhoofd beginnen de fans van de Duivels steeds meer te geloven in een overwinning met pizza dan in eentje met frieten. Tijd voor Napoleon Games en  en door TBWA Antwerp!

Op de Nationale Overspelindex van Napoleon Games, een tool die het gokgedrag van de Belgische voetbalsupporter realtime omzet in statistieken werd er gisterenavond immers massaal ingezet op de Squadra Azzura. Momenteel gelooft 54% van de Waalse supporters niet in een Belgische overwinning. En Vlaanderen is het daar voor 39% mee eens. Alles is nog mogelijk, zegt het torenhoge voetbalcliché. Maar er zal toch een positieve kentering nodig zijn in ons rode elftal om hun supporters ietsje minder te doen overlopen. De realtime cijfers van Napoleon Games over het Belgische speelgedrag en andere statistieken staan op pronostiekem.be.

Credits

Brand: Napoleon Games

Campaign Title: Pronostiekem / Pronostic Secret

Single or campaign: Campaign

Media: TVC / Print / Bannering / Social Media / Webplatform

Creative Director: Geert Verdonck         

Art Director: Stijn Klaver

Copywriter: Stefan Dias                  

Account team: Thomas Vande Velde (Account Director)

Strategy: Kristof Janssens

Disruption Live: Rindert Dalstra

Client: Napoleon Games: Pieter De Maerschalck (Marketing Manager)

Production agency:

  • RTV Production team: Lore Desmet (Saké) / Lander Engels (Czar)
  • Art Buying: Elly Laureys

PR: Pride

Date of first publication/airing: 28/5