Natalie Bastian wordt nieuwe CMO Teads

Het wereldwijde mediaplatform Teads heeft met Natalie Bastian een nieuwe Chief Marketing Officer. Zij zal leiding geven aan alle marketingteams en de positie van Teads als wereldwijd technologiebedrijf versterken. Natalie Bastian zal vanuit het kantoor in New York verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde marketingstrategie van Teads en de groei van het volledige portfolio van Teads, waaronder nieuwe omnichannelproducten zoals het onlangs gelanceerde CTV-aanbod.
Natalie Bastian komt bij Teads met uitgebreide ervaring in data-gedreven strategieën om de merkbekendheid en adoptie op opkomende streaming TV-platforms in de VS te vergroten. Ze werkte bijvoorbeeld bij Tubi, de gratis ad-ondersteunde streamingdienst van FOX Corporation, waar ze als SVP, Head of Marketing de marketingactiviteiten leidde voor B2C- en B2B-kanalen. Daarvoor was ze Head of Sales Marketing bij Roku, waar ze de strategische positionering in alle klantsegmenten en touchpoints leidde en hielp de omvang en het bereik van de organisatie te verdubbelen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






