Het wereldwijde mediaplatform Teads heeft met Natalie Bastian een nieuwe Chief Marketing Officer. Zij zal leiding geven aan alle marketingteams en de positie van Teads als wereldwijd technologiebedrijf versterken. Natalie Bastian zal vanuit het kantoor in New York verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde marketingstrategie van Teads en de groei van het volledige portfolio van Teads, waaronder nieuwe omnichannelproducten zoals het onlangs gelanceerde CTV-aanbod.
Natalie Bastian komt bij Teads met uitgebreide ervaring in data-gedreven strategieën om de merkbekendheid en adoptie op opkomende streaming TV-platforms in de VS te vergroten. Ze werkte bijvoorbeeld bij Tubi, de gratis ad-ondersteunde streamingdienst van FOX Corporation, waar ze als SVP, Head of Marketing de marketingactiviteiten leidde voor B2C- en B2B-kanalen. Daarvoor was ze Head of Sales Marketing bij Roku, waar ze de strategische positionering in alle klantsegmenten en touchpoints leidde en hielp de omvang en het bereik van de organisatie te verdubbelen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]