Natalie Bastian wordt nieuwe CMO Teads

News / People

Het wereldwijde mediaplatform Teads heeft met Natalie Bastian een nieuwe Chief Marketing Officer. Zij zal leiding geven aan alle marketingteams en de positie van Teads als wereldwijd technologiebedrijf versterken. Natalie Bastian zal vanuit het kantoor in New York verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde marketingstrategie van Teads en de groei van het volledige portfolio van Teads, waaronder nieuwe omnichannelproducten zoals het onlangs gelanceerde CTV-aanbod.

Natalie Bastian komt bij Teads met uitgebreide ervaring in data-gedreven strategieën om de merkbekendheid en adoptie op opkomende streaming TV-platforms in de VS te vergroten. Ze werkte bijvoorbeeld bij Tubi, de gratis ad-ondersteunde streamingdienst van FOX Corporation, waar ze als SVP, Head of Marketing de marketingactiviteiten leidde voor B2C- en B2B-kanalen. Daarvoor was ze Head of Sales Marketing bij Roku, waar ze de strategische positionering in alle klantsegmenten en touchpoints leidde en hielp de omvang en het bereik van de organisatie te verdubbelen.