Nathalie Erdmanis (AG Insurance) op Orbit by PUB: “alles begint met eerlijkheid”

Communication / News / Sustainability

Dit jaar staat Orbit by PUB, de conferentie over duurzame marketing en communicatie, helemaal in het teken van transparantie: een van de ingrediënten van een duurzame wereld. PUB biedt u, samen met partners Fairtrade Belgium, AG Insurance, Ikea en The Oval Office, een midweekonderdompeling aan. Orbit by Pub 2020 start online op maandag 19 oktober. De midweek begint voor deelnemers met de ontvangst van een Toolkit Bag, op het werk of thuis. Afsluiten doen we in stijl, met een live-uitzending op 22 oktober.

Who run the world? Girls! Met de alombekende woorden van Beyonce in het achterhoofd gingen we op zoek naar genoeg vrouwelijke sprekers voor Orbit by PUB 2020. Missie geslaagd, want naast Anne-Clotilde Picot, Ann De Bisschop en Zehra Sayin zorgt ook Nathalie Erdmanis voor versterking aan het vrouwelijke front. Haar titel is bijna te lang om op te sommen, dus haalt u nog even diep adem: Nathalie is director strategic marketing, branding, press/reputation, CSR & data insights analytics bij AG Insurance.

Voor haar is transparantie in de zakenwereld even belangrijk als eerlijkheid dat is in persoonlijke relaties. “Wanneer we consequent handelen met integriteit, eerlijkheid, professionaliteit en respect en we niets te verbergen hebben is transparantie vanzelfsprekend, een spontane en natuurlijke gebeurtenis. En daarmee komt vertrouwen, zegt Nathalie Erdmanis.Transparantie is een essentiële best practice in alle bedrijven. Of zou dat in ieder geval voor de meesten moeten zijn! Bij AG is het alvast een dagelijkse realiteit en is het altijd een kernbeginsel geweest. Het is een kwestie van professionele integriteit, geloofwaardigheid, ethiek en vertrouwen. Zonder zouden we bij AG nooit staan waar we nu staan.”

Klaar voor een onderdompeling in transparantie? Schrijf u in voor deze derde editie van Orbit by PUB. Want de wereld van morgen begint vandaag.