Vanaf 1 september is Nathalie Rahbani de nieuwe director Brand, Media & Communications bij Telenet. Ze neemt de communicatietaken over van respectievelijk Sylvie Verbruggen en Inge Van Der Haegen (ad interim).
NathalieRahbani startte haar carrière 14 jaar geleden bij VVL BBDO, waar ze de knepen van het vak leerde op onder meer Electrabel, NMBS, Mars en Mercedes. Na acht jaar ruilde ze haar eerste professionele liefde in voor Duval Guillaume. Daar zette ze haar schouders onder zowel lokale als internationale adverteerders als Douwe Egberts, Reborn-to-be-alive en Coke Zero. Drie jaar later zette ze de stap naar Telenet, waar ze drie jaar de drijfveer was achter de connectivity-campagnes.
In haar nieuwe positie blijft ze haar grote passie volgen: sterke merken bouwen en straffe campagnes maken. “Telenet,” zo zegt ze, “is een fantastisch merk om dit voor te kunnen doen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]