Vanaf 1 september is Nathalie Rahbani de nieuwe director Brand, Media & Communications bij Telenet. Ze neemt de communicatietaken over van respectievelijk Sylvie Verbruggen en Inge Van Der Haegen (ad interim).
NathalieRahbani startte haar carrière 14 jaar geleden bij VVL BBDO, waar ze de knepen van het vak leerde op onder meer Electrabel, NMBS, Mars en Mercedes. Na acht jaar ruilde ze haar eerste professionele liefde in voor Duval Guillaume. Daar zette ze haar schouders onder zowel lokale als internationale adverteerders als Douwe Egberts, Reborn-to-be-alive en Coke Zero. Drie jaar later zette ze de stap naar Telenet, waar ze drie jaar de drijfveer was achter de connectivity-campagnes.
In haar nieuwe positie blijft ze haar grote passie volgen: sterke merken bouwen en straffe campagnes maken. “Telenet,” zo zegt ze, “is een fantastisch merk om dit voor te kunnen doen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]