Nathalie Rahbani start op 4 mei als head of Marketing bij DPG Media voor tv & streaming. “Ik ben zeer enthousiast om deel uit te maken van deze straffe media- en entertainmentspeler, om mee m’n schouders onder deze prachtmerken te zetten en ze samen met een sterk team verder uit te bouwen,” aldus Nathalie Tahbani. “Helemaal klaar voor deze mooie uitdaging.”
Calogero Macaluso, director TV & Streaming: “Ik kijk ernaar uit om samen met Nathalie de marketing van onze tv- & streamingmerken verder uit te bouwen. Ze wordt erkend als straffe marcomspecialiste en ben dan ook opgetogen om haar in het Streaming & Marketing-team te mogen verwelkomen. Ze stuurt de brand managers, online creatives, online redacteurs en designers van de grafische studio aan.”
Na zes jaar zette Nathalie Rahbani een punt achter haar carrière bij Telenet, waar ze verantwoordelijk was voor alle residentiële communicatie voor Telenet en Base als director Brand, Media & Communications. In 2019 werd ze bekroond tot Media Advertiser of the year (AMMA) en sloot ze het jaar af als Advertiser Personality of the year (PUB & UBA). Nathalie Rahbani startte haar carrière 17 jaar geleden bij de reclamebureaus VVL BBDO en Duval Guillaume.