Iedereen droomt er wel eens van om het grote lot te winnen. Een nieuw huis, een chique auto of een verre reis. Maar wie droomt van EuroDreams, droomt veel grootser dan dat. Want stel je eens voor dat er elke maand €20.000 extra op je rekening staat, en dat 30 jaar lang.
Dan kunnen je dromen niet zot genoeg zijn. Een wereldreis met een luchtballon of thee drinken met orka’s? Of wat denk je van dansen tussen giraffen in een prachtige woestijn? Elke maand kan je een nieuwe droom vervullen.
TBWA bracht in deze lanceringscampagne een surreële droomwereld tot leven. Een wereld waarin de speler zich een ontdekkingsreiziger kan voelen. Even loskomt van de realiteit en zijn eigen invulling kan geven bij wat hij ziet of hoort. Iedereen droomt immers op zijn manier.
Het resultaat is te zien in een televisiespot, posters en digitale media. Via de radiospots kunnen we live meeluisteren met de Droomcentrale van de Nationale Loterij, waar EuroDreams-spelers vertellen waar zij van dromen.
Ook zin om kans te maken op €20.000 per maand? De eerste trekking is op 6 november, daarna zullen er elke week twee trekkingen plaatsvinden, op maandag en donderdag. Dat zijn dus twee kansen per week om jouw gekste dromen waar te maken. En wat dat mag kosten? €2,50 per trekking.
EuroDreams Lancering
Nationale Loterij
TBWA
NATIONALE LOTERIJ
Michaël Segers
Joke Vermoere
Pieter-Jan Adriaensens
Mieke Vandenbossche
Muriel Grube
CREATIVE TEAM
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeroen Bostoen
Senior Copywriter: Sofie Gillems, Vincent Nivarlet
Senior Art Director: Anke Verhaegen
Digital Creatives: Jonas Van Bael, Tessa Segers
ACCOUNT TEAM
Media Arts Director: Sylvie Dewaele
Account Director: Hadoum Ghassab
Account Manager: Erine Brems
STRATEGY
Strategic Director: Michiel Noens
Strategic Planner: Nick Moors
Connection Strategist:
DESIGN
Designer: Hendrik Everaerts, Olivier Verbeke
DTP: Léa Leborgne
Motion Designer: Maarten Vranken
AGENCY PRODUCERS
Mieke Vandewalle, Geneviève Paindaveine
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine
Online: Pierre Mailly
Sound: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
Music: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
AI: MOJUICE
Geert Geuten, Lieselotte Beutels, Stefanie Lemmens
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
Music: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
MEDIA
Media Agency: Initiative
Media Planner: Frederic VandeWerve
Digital Planner: Yael Hackier