Aan het begin nieuwe jaar is het zover: dan maakt de Nationale Loterij de cijfers bekend van het aantal grote winnaars van afgelopen jaar. Dankzij de spelers gaf de Nationale Loterij maar liefst €345.000.000 terug aan honderden projecten en initiatieven en liet zo de hele maatschappij mee vieren. Genoeg redenen om te feesten dus! Dat feestje werd door Loobas voorzien van de nodige ballonnen en passend feestgedruis.
Wie feest zegt, zegt confetti en natuurlijk ook ballonnen. Er is dus geen betere manier om de winnaars van de Nationale Loterij te vieren dan met ballonnen. Voor de jaarlijkse campagne rond de bekendmaking van de grote winnaars van 2023 toverde Loobas de nodige feestartikelen op tafel. 7 kleurrijke beelden werden gecreëerd om de verschillende merken in de kijker te zetten. De winnaars krijgen daarin een prominente en tegelijkertijd ook anonieme rol, door de toevoeging van de ballonnen.
“Met deze campagne bouwen we verder op de merken van de Nationale Loterij en voegen we er een extra feestelijke en kleurrijke laag aan toe. Een speelse toets die volledig in lijn ligt met de Loobas-filosofie,” zegt art director Peter Van de Sijpe.
Credits:
Agency: Loobas
Creative director: Peter Van de Sijpe
Artistic director: Stijn D’Hondt
Fotografie: BURP
Video: Bert Degraeve
Motion: Kilian Longueville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]