Native Nation brengt #JEEPSTORIES

Voor zijn nieuwe social media campagne deed JEEP een beroep op Native Nation. Om de verschillende JEEP modellen te tonen in hun natuurlijke habitat bedacht de creative content studio #JEEPSTORIES, een reeks social campaigns om het avontuurlijke karakter van de JEEPS in de verf te zetten.
Voor de eerste campagne werkten ze samen met een Franse fotograaf gespecialiseerd in Puddle Photography: beelden die op één foto zowel de JEEP als z’n reflectie in een regelplas tonen. Een plas water, een vuurrode JEEP en verschillende content creators: meer hadden ze niet nodig om het unieke karakter van de wagens vast te leggen. De JEEP werd op verschillende plaatsen gefotografeerd samen met content creators zoals Michiel Pieters, Miette Dierckx en Malik.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]