Voor zijn nieuwe social media campagne deed JEEP een beroep op Native Nation. Om de verschillende JEEP modellen te tonen in hun natuurlijke habitat bedacht de creative content studio #JEEPSTORIES, een reeks social campaigns om het avontuurlijke karakter van de JEEPS in de verf te zetten.
Voor de eerste campagne werkten ze samen met een Franse fotograaf gespecialiseerd in Puddle Photography: beelden die op één foto zowel de JEEP als z’n reflectie in een regelplas tonen. Een plas water, een vuurrode JEEP en verschillende content creators: meer hadden ze niet nodig om het unieke karakter van de wagens vast te leggen. De JEEP werd op verschillende plaatsen gefotografeerd samen met content creators zoals Michiel Pieters, Miette Dierckx en Malik.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]