Neckermann en FamousGrey zorgen voor uw vakantieplan

Neckermann is back onder haar nieuwe moederkoepel Wamos, met een aanbod dat tot de verbeelding van elk type reiziger moet spreken. Zo hoopt Neckermann het hoofd te bieden aan het online overaanbod, maar ook de remedie te zijn voor online keuzestress. Anderzijds blijft ook de jarenlange expertise van hun ‘vakantieplanners’ een troef waarmee ze willen uitpakken in hun 62 heropende vakantiewinkels doorheen België.
Famous Relations zal in de loop van de komende weken in parallel een persluik activeren. Dit met focus op de herpositionering van Neckermann in 2020. Ontdek de nieuwe vakantiedeals in de komische radiospots die FamousGrey voor Neckermann heeft gecreëerd.
Credits
Client: Neckermann
Client contacts: Lieselotte Steyaert, Dominique Vanhove
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Jochem Van Schip, Matthias Wentink
Copywriter: Jochem Van Schip, Jonathan d’Oultremont
Project leader: Marie Van Den Einde
Client service director: Francis Lippens
Strategic director : Jonathan Detavernier
Strategic planner : Nicholas Pirard
PR Manager: Stephanie Van Bets, Laurence Dedeurwaerder
Post-producer: Sara De Grave
Sound studio : FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]