Neckermann en FamousGrey zorgen voor uw vakantieplan
Neckermann is back onder haar nieuwe moederkoepel Wamos, met een aanbod dat tot de verbeelding van elk type reiziger moet spreken. Zo hoopt Neckermann het hoofd te bieden aan het online overaanbod, maar ook de remedie te zijn voor online keuzestress. Anderzijds blijft ook de jarenlange expertise van hun ‘vakantieplanners’ een troef waarmee ze willen uitpakken in hun 62 heropende vakantiewinkels doorheen België.
Famous Relations zal in de loop van de komende weken in parallel een persluik activeren. Dit met focus op de herpositionering van Neckermann in 2020. Ontdek de nieuwe vakantiedeals in de komische radiospots die FamousGrey voor Neckermann heeft gecreëerd.
Credits
Client: Neckermann
Client contacts: Lieselotte Steyaert, Dominique Vanhove
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Jochem Van Schip, Matthias Wentink
Copywriter: Jochem Van Schip, Jonathan d’Oultremont
Project leader: Marie Van Den Einde
Client service director: Francis Lippens
Strategic director : Jonathan Detavernier
Strategic planner : Nicholas Pirard
PR Manager: Stephanie Van Bets, Laurence Dedeurwaerder
Post-producer: Sara De Grave
Sound studio : FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]