Neckermann en FamousGrey zorgen voor uw vakantieplan

Crea / News

Neckermann is back onder haar nieuwe moederkoepel Wamos, met een aanbod dat tot de verbeelding van elk type reiziger moet spreken. Zo hoopt Neckermann het hoofd te bieden aan het online overaanbod, maar ook de remedie te zijn voor online keuzestress. Anderzijds blijft ook de jarenlange expertise van hun ‘vakantieplanners’ een troef waarmee ze willen uitpakken in hun 62 heropende vakantiewinkels doorheen België. 

Famous Relations zal in de loop van de komende weken in parallel een persluik activeren. Dit met focus op de herpositionering van Neckermann in 2020. Ontdek de nieuwe vakantiedeals in de komische radiospots die FamousGrey voor Neckermann heeft gecreëerd.

Credits
Client: Neckermann
Client contacts: Lieselotte Steyaert, Dominique Vanhove
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Jochem Van Schip, Matthias Wentink
Copywriter: Jochem Van Schip, Jonathan d’Oultremont
Project leader: Marie Van Den Einde
Client service director: Francis Lippens
Strategic director : Jonathan Detavernier
Strategic planner : Nicholas Pirard
PR Manager: Stephanie Van Bets, Laurence Dedeurwaerder
Post-producer: Sara De Grave
Sound studio : FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann