'Doe maar zot, je bent op vakantie'. Dat is de baseline van de nieuwe campagne voor touroperators Neckermann en Thomas Cook. In de spot, die samen met de muziek gecreëerd werd door Albion London, zien we een jonge kerel op vakantie, duidelijk uitgelaten over zijn tripje naar de warmte. Het Belgische reclamebureau Famous stond in voor de aanpassing van de Belgische spot. De campagne loopt in ons land ook via radio en affichage.
https://www.youtube.com/watch?v=wgEKKNDKwGk
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]