'Doe maar zot, je bent op vakantie'. Dat is de baseline van de nieuwe campagne voor touroperators Neckermann en Thomas Cook. In de spot, die samen met de muziek gecreëerd werd door Albion London, zien we een jonge kerel op vakantie, duidelijk uitgelaten over zijn tripje naar de warmte. Het Belgische reclamebureau Famous stond in voor de aanpassing van de Belgische spot. De campagne loopt in ons land ook via radio en affichage.
https://www.youtube.com/watch?v=wgEKKNDKwGk
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]