Neckermann laat homo universalis op reis gaan


© VRT
Op maandag 22 januari lanceert Iedereen Beroemd op Eén een nieuwe format: gedurende 100 dagen gaat het programma op zoek naar de meest veelzijdige Belg, de ‘Homo universalis’. Deze zal de toets moeten doorstaan van 99 achtereenvolgende en zeer uiteenlopende opdrachten. 100 kandidaten nemen de uitdaging aan en na elke opdracht valt er iemand af tot er uiteindelijk 1 man of vrouw overblijft. Walter Grootaers, de zeer ervaren en zelfverklaarde homo universalis van Lier, spreekt de voice-over van deze nieuwe rubriek in.

© VRT
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]