Neckermann laat homo universalis op reis gaan
Op maandag 22 januari lanceert Iedereen Beroemd op Eén een nieuwe format: gedurende 100 dagen gaat het programma op zoek naar de meest veelzijdige Belg, de ‘Homo universalis’. Deze zal de toets moeten doorstaan van 99 achtereenvolgende en zeer uiteenlopende opdrachten. 100 kandidaten nemen de uitdaging aan en na elke opdracht valt er iemand af tot er uiteindelijk 1 man of vrouw overblijft. Walter Grootaers, de zeer ervaren en zelfverklaarde homo universalis van Lier, spreekt de voice-over van deze nieuwe rubriek in.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]