Neem afstand van uw koffie

Nespresso gebruikt de visuele herkenningssoftware van Shazam in zijn campagnes. Meer bepaald zal de koffieproducent de technologie inschakelen voor de introductie van Prodigio, zijn eerste geconnecteerde koffiemachine. Nespresso speelt zijn advertenties, brochures, winkelmateriaal en andere media uit. Gebruikers van Prodigio kunnen de media met hun Shazam-app scannen om de machine beter te leren kennen. Dankzij de Bluetooth-functie van de koffiemachine kunnen ze ook koffie vanop afstand zetten of deze presetten. Ze kunnen zo zelfs de capsuleopslag beheren en het onderhoud volgen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]