Neem afstand van uw koffie

Nespresso gebruikt de visuele herkenningssoftware van Shazam in zijn campagnes. Meer bepaald zal de koffieproducent de technologie inschakelen voor de introductie van Prodigio, zijn eerste geconnecteerde koffiemachine. Nespresso speelt zijn advertenties, brochures, winkelmateriaal en andere media uit. Gebruikers van Prodigio kunnen de media met hun Shazam-app scannen om de machine beter te leren kennen. Dankzij de Bluetooth-functie van de koffiemachine kunnen ze ook koffie vanop afstand zetten of deze presetten. Ze kunnen zo zelfs de capsuleopslag beheren en het onderhoud volgen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]