Nespresso gebruikt de visuele herkenningssoftware van Shazam in zijn campagnes. Meer bepaald zal de koffieproducent de technologie inschakelen voor de introductie van Prodigio, zijn eerste geconnecteerde koffiemachine. Nespresso speelt zijn advertenties, brochures, winkelmateriaal en andere media uit. Gebruikers van Prodigio kunnen de media met hun Shazam-app scannen om de machine beter te leren kennen. Dankzij de Bluetooth-functie van de koffiemachine kunnen ze ook koffie vanop afstand zetten of deze presetten. Ze kunnen zo zelfs de capsuleopslag beheren en het onderhoud volgen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]