Nele Baeyens marketingdirecteur magazines Roularta


De marketingafdeling definieert op basis van data, klanteninsights en markttrends de merkpositionering en marketingstrategieën van de Roularta-merken. Zij is daarbij verantwoordelijk voor de digitale marketingontwikkeling van deze merken. Het marketingteam initieert ook nieuwe businessactiviteiten (zoals brand extensions) rond de merken en staat in voor alle communicaties naar lezers in al zijn vormen (online, print, audiovisueel,…) en voor alle merken. Met al deze initiatieven bezorgt de marketingafdeling online en offline lezers een unieke en herkenbare merkbeleving via alle marketingkanalen.
Deze nieuwe organisatie moet RMG toelaten om de visibiliteit, het bereik, de ontwikkeling en de innovatie van de merken op alle mogelijke platformen te verhogen.
Deze nieuwe organisatie moet RMG toelaten om de visibiliteit, het bereik, de ontwikkeling en de innovatie van de merken op alle mogelijke platformen te verhogen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]