
De marketingafdeling definieert op basis van data, klanteninsights en markttrends de merkpositionering en marketingstrategieën van de Roularta-merken. Zij is daarbij verantwoordelijk voor de digitale marketingontwikkeling van deze merken. Het marketingteam initieert ook nieuwe businessactiviteiten (zoals brand extensions) rond de merken en staat in voor alle communicaties naar lezers in al zijn vormen (online, print, audiovisueel,…) en voor alle merken. Met al deze initiatieven bezorgt de marketingafdeling online en offline lezers een unieke en herkenbare merkbeleving via alle marketingkanalen.
Deze nieuwe organisatie moet RMG toelaten om de visibiliteit, het bereik, de ontwikkeling en de innovatie van de merken op alle mogelijke platformen te verhogen.
Deze nieuwe organisatie moet RMG toelaten om de visibiliteit, het bereik, de ontwikkeling en de innovatie van de merken op alle mogelijke platformen te verhogen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]