Sinds 1 januari mogen individuele plastic en aluminium koffiecapsules in de blauwe vuilniszak van FostPlus: een kans voor Nescafé Dolce Gusto om dit nieuwe gebaar ten gunste van het milieu aan te moedigen. Secondfloor kreeg de opdracht een bewustwordingscampagne voor consumenten te ontwikkelen.
Voor de gelegenheid ontwikkelde het bureau een eenvoudig concept dat inspeelt op de perfecte match tussen de ‘blauwe’ zak en de vele kleuren van de Nescafé Dolce Gusto-capsules, die elk op hun beurt voor een andere koffievariëteit staan.
De campagne wordt momenteel uitgerold op Meta en YouTube en op de digitale contactpunten van het merk.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]