Nescafé Dolce Gusto en Secondfloor gooien hun koffiecapsules in de blauwe zak
Sinds 1 januari mogen individuele plastic en aluminium koffiecapsules in de blauwe vuilniszak van FostPlus: een kans voor Nescafé Dolce Gusto om dit nieuwe gebaar ten gunste van het milieu aan te moedigen. Secondfloor kreeg de opdracht een bewustwordingscampagne voor consumenten te ontwikkelen.
Voor de gelegenheid ontwikkelde het bureau een eenvoudig concept dat inspeelt op de perfecte match tussen de ‘blauwe’ zak en de vele kleuren van de Nescafé Dolce Gusto-capsules, die elk op hun beurt voor een andere koffievariëteit staan.
De campagne wordt momenteel uitgerold op Meta en YouTube en op de digitale contactpunten van het merk.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]