Sinds 1 januari mogen individuele plastic en aluminium koffiecapsules in de blauwe vuilniszak van FostPlus: een kans voor Nescafé Dolce Gusto om dit nieuwe gebaar ten gunste van het milieu aan te moedigen. Secondfloor kreeg de opdracht een bewustwordingscampagne voor consumenten te ontwikkelen.
Voor de gelegenheid ontwikkelde het bureau een eenvoudig concept dat inspeelt op de perfecte match tussen de ‘blauwe’ zak en de vele kleuren van de Nescafé Dolce Gusto-capsules, die elk op hun beurt voor een andere koffievariëteit staan.
De campagne wordt momenteel uitgerold op Meta en YouTube en op de digitale contactpunten van het merk.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]