Nescafé krijgt pre-roll 360° op Youtube


Op 29 september is het Internationale Dag van de Koffie. Voor Nescafé een goede gelegenheid om een virtueel bezoek van een van zijn plantages in Brazilië voor te stellen. Dat virtueel bezoek geeft in meerdere treinstations in heel België aanleiding tot een evenement, waarbij treinreizigers met Google Glass (en na het downloaden van een app) een unieke ervaring kunnen beleven.
Nescafé en ZenithOptimedia innoveren door vanaf deze namiddag internetgebruikers deze ervaring al aan te bieden via een pre-roll 360° op Youtube. Een première voor België, claimt ZenithOptimedia. Te beleven via desktop (Chrome en Firefox) en via de app Youtube voor Android en IOS (versie 8+). Bekijk de video hier.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


