Op 29 september is het Internationale Dag van de Koffie. Voor Nescafé een goede gelegenheid om een virtueel bezoek van een van zijn plantages in Brazilië voor te stellen. Dat virtueel bezoek geeft in meerdere treinstations in heel België aanleiding tot een evenement, waarbij treinreizigers met Google Glass (en na het downloaden van een app) een unieke ervaring kunnen beleven.
Nescafé en ZenithOptimedia innoveren door vanaf deze namiddag internetgebruikers deze ervaring al aan te bieden via een pre-roll 360° op Youtube. Een première voor België, claimt ZenithOptimedia. Te beleven via desktop (Chrome en Firefox) en via de app Youtube voor Android en IOS (versie 8+). Bekijk de video hier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]