Op 29 september is het Internationale Dag van de Koffie. Voor Nescafé een goede gelegenheid om een virtueel bezoek van een van zijn plantages in Brazilië voor te stellen. Dat virtueel bezoek geeft in meerdere treinstations in heel België aanleiding tot een evenement, waarbij treinreizigers met Google Glass (en na het downloaden van een app) een unieke ervaring kunnen beleven.
Nescafé en ZenithOptimedia innoveren door vanaf deze namiddag internetgebruikers deze ervaring al aan te bieden via een pre-roll 360° op Youtube. Een première voor België, claimt ZenithOptimedia. Te beleven via desktop (Chrome en Firefox) en via de app Youtube voor Android en IOS (versie 8+). Bekijk de video hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]