Nescafé en Publicis Worldwide lanceerden deze week een nieuwe campagne voor Nescafé Gold. Het Verenigd Koninkrijk kreeg op 9 oktober de premiére van een 90 seconden durend televisiespotje dat straks elders in Europa te zien zal zijn op televisie, in cinema's en online.
De spot Those few people genaamd en onderdeel van de 'For the moments that matter'-campagne, werd gerealiseerd door Publicis London en Publicis Conseil en centraal staat de vaststelling dat je als persoon doorgaans slechts kunt beschikken over een heel kleine groep van mensen die echt dicht bij jou staan.
Voor de opname van de spot trokken regisseur Henry Mason (Quad Productions) naar het Romeins theater in het Bulgaarse Plovdiv.
Credits
Client Nescafé Gold Blend
Agency Publicis Worldwide, London Bruno Bertelli, chief creative officer; Kike Gutierrez, (Publicis Conseil), Nestele global creative director; Dave Monk, executive creative director; Polina Zabrodskay, creative director; Joshua Norbury, sr. copywriter; Josh Cunningham, copywriter; Victoria Lench, art director; Alastair MacLean (Publicis Conseil), head of strategic planning; Nathalie Levincent, producer.
Production Quad Productions Henry Mason, director.
Editorial Eric Jacquemin, editor.
Postproduction Prodigious Fanny Huguet, postproduction manager.
Audio Post Prodigious Sounds
Music "Stand By Me"
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]