Nescafé trapt wereldwijde campagne af

Nescafé

Crea / News

nescafe publicist 2017Nescafé en Publicis Worldwide lanceerden deze week een nieuwe campagne voor Nescafé Gold. Het Verenigd Koninkrijk kreeg op 9 oktober de premiére van een 90 seconden durend televisiespotje dat straks elders in Europa te zien zal zijn op televisie, in cinema's en online.

De spot Those few people genaamd en onderdeel van de 'For the moments that matter'-campagne, werd gerealiseerd door Publicis London en Publicis Conseil en centraal staat de vaststelling dat je als persoon doorgaans slechts kunt beschikken over een heel kleine groep van mensen die echt dicht bij jou staan.

Voor de opname van de spot trokken regisseur Henry Mason (Quad Productions) naar het Romeins theater in het Bulgaarse Plovdiv.

Credits

Client Nescafé Gold Blend

Agency Publicis Worldwide, London Bruno Bertelli, chief creative officer; Kike Gutierrez, (Publicis Conseil), Nestele global creative director; Dave Monk, executive creative director; Polina Zabrodskay, creative director; Joshua Norbury, sr. copywriter; Josh Cunningham, copywriter; Victoria Lench, art director; Alastair MacLean (Publicis Conseil), head of strategic planning; Nathalie Levincent, producer.

Production Quad Productions Henry Mason, director.

Editorial Eric Jacquemin, editor.

Postproduction Prodigious Fanny Huguet, postproduction manager.

Audio Post Prodigious Sounds

Music "Stand By Me"