Nescafé en Publicis Worldwide lanceerden deze week een nieuwe campagne voor Nescafé Gold. Het Verenigd Koninkrijk kreeg op 9 oktober de premiére van een 90 seconden durend televisiespotje dat straks elders in Europa te zien zal zijn op televisie, in cinema's en online.
De spot Those few people genaamd en onderdeel van de 'For the moments that matter'-campagne, werd gerealiseerd door Publicis London en Publicis Conseil en centraal staat de vaststelling dat je als persoon doorgaans slechts kunt beschikken over een heel kleine groep van mensen die echt dicht bij jou staan.
Voor de opname van de spot trokken regisseur Henry Mason (Quad Productions) naar het Romeins theater in het Bulgaarse Plovdiv.
Credits
Client Nescafé Gold Blend
Agency Publicis Worldwide, London Bruno Bertelli, chief creative officer; Kike Gutierrez, (Publicis Conseil), Nestele global creative director; Dave Monk, executive creative director; Polina Zabrodskay, creative director; Joshua Norbury, sr. copywriter; Josh Cunningham, copywriter; Victoria Lench, art director; Alastair MacLean (Publicis Conseil), head of strategic planning; Nathalie Levincent, producer.
Production Quad Productions Henry Mason, director.
Editorial Eric Jacquemin, editor.
Postproduction Prodigious Fanny Huguet, postproduction manager.
Audio Post Prodigious Sounds
Music "Stand By Me"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]