Nespresso biedt zijn klanten voortaan gratis wifi aan in al zijn winkels via een samenwerking met Orange Business Services. Met deze service wil Nespresso de link tussen klantenervaring en zijn digitale kanalen versterken. Door zich aan te sluiten op de wifi guest service van een winkel, kunnen Nespresso klanten voortaan gratis op het internet via het Nespresso portaal. Via dit portaal zullen ze de mogelijkheid hebben om de Nespresso app te downloaden of naar de Nespresso website te navigeren. Bezoekers die de Nespresso app reeds gedownload hebben, kunnen zich rechtstreeks met het netwerk verbinden.
« We zijn fier dat we Nespresso’s klantenstrategie wereldwijd kunnen ondersteunen. Het weerspiegelt perfect onze eigen klantgerichtheid, waarbij een digitale met een menselijke aanpak wordt gecombineerd. Met ons bereik bieden wij Nespresso ondersteuning op alle markten waarin het actief is, » zegt Helmut Reisinger, executive vice president international bij Orange Business Services.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]