Nestlé Baby&Me en Be Connect zet papa’s in het zonnetje
Omdat het leven verandert als je papa wordt maar ook omdat je niet altijd het antwoord hebt op de vragen, lanceert Nestlé Baby&Me nu The Daddy Corner met de creatieve ondersteuning van Be Connect, part of Intracto Group. The Daddy Corner is een contenthub voor toekomstige of nieuwe papa’s die ondersteund wordt door video getuigenissen, interviews met experts, een podcast en heel veel tips.
« Sinds ik papa geworden ben heb ik me ingeleefd in een rol, in een missie», zegt Adrien Devyver, journalist bij de RTBF die de toon zet in de eerste Dad Stories, een van de vele contents die uitgedacht werd door de teams vanBe Connectom het merk te linken met jonge papa’s. Want papa worden, dat is heel veel geluk ervaren maar zonder twijfel soms ook verdriet. Heel wat papa’s vertellen dat ze zich weinig betrokken en zelfs totaal overbodig voelen in de eerste levensmaanden van de baby. En wat als we dat allemaal zouden kunnen veranderen? Als we papa echt een plaats zouden geven? Van daaruit is het idee van de The Daddy Corner ontstaan, een content platform dat beantwoordt aan het doel van Nestlé om ouders tijdens de eerste 1000 levensdagen van de baby te steunen. Op het programma: inspirerende contents (portretten, interviews van experts, podcast, artikelen en het boek « Ik word papa ») om jonge papa’s te helpen zich goed te voelen in hun nieuwe rol met als onderliggende gedachte een eenvoudig en doeltreffend uitgangspunt: Laten we papa’s in het zonnetje zetten.
Credits:
Klant: Nestlé Baby&Me
Contact: Cécile Meunier
Agency: Be Connect, part of Intracto Group
CD: Laurent Righetti
Creatie: Laurent Righetti
Art Direction: Roberto Salvador
Design: Bert Landeloos
Copywriting: Bart Van Goethem, Laureen Delbauche, Maria-Laetitia Mattern
Strategy: Sabrina Bulteau
Account Team: Valentine Cossée, Gaëlle D'Haese, Romane Gruselle
Film Production Company: Dad Stories, Shoot4TheMoon