Met ‘STEP+’, het duurzaamheidsprogramma dat Nestlé in België en Luxemburg in gang zet, wil Nestlé een gedragsverandering bij werknemers te stimuleren. Namelijk het stimuleren van meer verantwoorde en milieuvriendelijke praktijken en het drastisch verminderen van de ecologische voetafdruk, zowel binnen de infrastructuur van het bedrijf als in hun dagelijks leven.
Secondfloor ontwikkelde het creatieve concept en de branding voor de lancering van het duurzaamheidsprogramma. Het bureau lanceerde daarvoor de ‘STEP+, De Move for a sustainable future’-campagne op de digitale en fysieke touchpoints van Nestlé. Vooraf had het bureau een interne casting georganiseerd om de eerste i-ambassadeurs van het programma te identificeren. Zij poseerden vervolgens voor de lens om hun collega’s te motiveren, de lanceringscampagne en andere aankomende initiatieven te illustreren.
Later volgt er een communicatiecampagne ter versterking van Nestlé’s wens om het gebruik van plastic voor eenmalig gebruik in het bedrijf te elimineren.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








